τὸ ὅλον τοῦ τίποτα.2
§
ἡ
γνωσιολογία τοῦ φασισμοῦ
ὁ
φόβος εἶναι ἀναίσθητος στὴν κριτικὴ
σκέψη, τρέφεται μόνο μὲ πληροφορίες,
πληροφορίες ποὺ ἀποκλείουν κάθε ἄλλο
νόημα πλὴν τοῦ δικοῦ τους μὴ-νοήματος.
πληροφορίες ποὺ πληροφοροῦν μόνο τὴν
βεβαιότητά τους, βεβαιότητα τοῦ φόβου,
ἀναγκαιότητα τοῦ μίσους πρὸς κάθετι
ἀμφισβητεῖ τὸν φόβο, κάθετι ποὺ χαλᾶ
τὴν ἡδονὴ τοῦ νὰ ὑπάρχης ἐν φόβω. ἡ
βεβαιότητα αὐτὴ εἶναι ἀποκλειστικὰ
αἰσθητική. μιὰ αἰσθητικὴ ποὺ διεκδικεῖ
ἀπόλυτη ἑρμηνεία στὸ καθόλου τῆς
ὕπαρξης, ποὺ ἀρνεῖται κάθε νόημα ἔξω
τοῦ φόβου.
ὁ
φόβος μισεῖ πολύ. μισεῖ ὅ,τι καὶ ὅποιον
δὲν φοβάται. μισεῖ τὸν διάλογο. ὁ φόβος
ἀγνοεῖ τὴν τραγικότητα τῆς ὕπαρξης,
τὴν ἐλευθερία. ὁ φόβος εἶναι μεγαλοπρεπής,
ἑραλδικός, εἰδωλολάτρης. ἕνας Μολὼχ
ποὺ μισεῖ τὴν νεότητα.
:::
§
fascism's gnoseology
fear
is insensible to critical thought, feeds only on informations,
informations that shut out any other meaning apart from their own
non-meaning. informations that inform only of their own validity,
fear's validity; the necessity of hate for anything that questions
the fear, anything that spoils the pleasure of being-in-fear. this
validity is solely aesthetical. an aesthetics which claims total
interpretation for the totality of being; an aesthetics which denies
any meaning outside the fear.
fear
hates a lot. it hates anything does not fear. it hates dialogue. fear
is unaware of being's tragicalness, of freedom. fear is gradiose,
heraldic, idolatrous. a Moloch who hates the youth.